ΤΑ ΑΞΙΑΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ - Αξίες είναι οι ιδιότητες οι οποίες όσο περισσότερο αναδεικνύονται από το άνθρωπο τόσο περισσότερο τον τοποθετούν στην μεσότητα - 1.ΛΟΓΙΚΗ είναι το μέσον το οποίο οδηγεί στην νόηση η οποία αποδέχεται το ορθόν και τo υπαρκτόν αποκλειστικά μόνο μέσω της αποδεικτικής διεργασίας 2.ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ η οποία θέτει τον άνθρωπο σε απεριόριστη και διαρκή Δυνατότητα δυναμικής, και πρωτίστως βουληματικής πορείας προς την αναζήτηση και εφαρμογή από μέρους του αρχών με την μεγαλύτερη κατά το δυνατόν νομοτελειακή προσέγγιση 3.ΑΡΕΤΗ είναι γνωσιακή υπεροχή η οποία αποτυπώνεται σε όλες τις εκδηλώσεις και αποφάσεις, χωρίς το ίδιον όφελος ή η έπαρση να είναι το κίνητρο 4.ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ως μέσον για την απόδοση διανεμητικά , διορθωτικά ή και με αμοιβαιότητα του δικαίου 5.ΙΣΟΤΗΣ είναι η επακριβώς παροχή ίσων ευκαιριών προς όλους τους πολίτες χωρίς καμία διάκριση , η αξιοποίηση των ευκαιριών όμως εξαρτάται απο τόν καθένα πολίτη ξεχωριστά 6.ΑΦΘΟΝΙΑ είναι η επάρκεια παροχής υλικών και πνευματικών αγαθών καθώς και ευκαιριών προς όλους τους πολίτες ως απαραίτητη προϋπόθεση για την αποφυγή φθόνου 7.ΑΛΗΘΕΙΑ είναι η έξοδος από την οντολογική λήθη και η ταύτιση της νοητικής λειτουργίας με το υπαρκτό 8.ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ είναι οτιδήποτε διαπερνώντας μέσα από τις αισθήσεις μας καλύπτει την ευαισθησία που έχουμε έμφυτη μέσα μας 9.ΑΡΜΟΝΙΑ η σύγκλιση, η αρμογή , η σύνδεση διαφορετικών , ή αντιθέτων σε ένα σύνολο με ευρυθμία, ορθή αναλογία και τέλεια συναρμογή 10.ΑΝΔΡΕΙΑ «Ανδρεία εστί έξις ψυχής ακίνητος υπό φόβου, επιστήμη των κατά πόλεμον πραγμάτων, θάρσος πολεμικόν, εγκράτεια ψυχής προς τα φοβερά και δεινά, τόλμη υπηρετική φρονήσεως, ευθαρσία επί θανάτου προσδοκίας, έξις διαφυλακτική λογισμών ορθών εν κινδύνοις» 11.ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ η πορεία και ο τελικός προορισμός της πορείας του ανθρώπου όταν ταυτίζονται με τον λόγο( σκοπό ) της ύπαρξης του 12.ΓΝΩΘΙ ΣΕΑΥΤΟΝ Η αυτογνωσία μας για το ποιοι είμαστε από που προερχόμαστε σε ποιό σχέδιο εντασσόμαστε και ποιο προορισμό έχουμε.

Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2021

Χωρίς ντροπή ετοιμάζονται να τιμήσουν τον Αλή Πασά σαν… ήρωα του ’21!

 



Απίστευτη πρόκληση υπό την αιγίδα της Γιάννας Γιάννα Αγγελοπούλου

Τη διεξαγωγή του συνεδρίου για τον Αλή Πασά, από 22 έως 24 Οκτωβρίου, υπό την αιγίδα της Επιτροπής «Ελλάδα 2021», που είχαν άρον άρον αναβάλει μετά τις αποκαλύψεις της «δημοκρατίας» και τις αντιδράσεις Σουλιωτών, απογόνων αγωνιστών του 1821 αλλά και παραγόντων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ανακοίνωσε ο Δήμος Ιωαννίνων, προκαλώντας το κοινό αίσθημα.

Η πρωτοσέλιδη τότε αποκάλυψη της εφημερίδας «δημοκρατίας» για το συνέδριο που διαστρέβλωνε τους εορτασμούς για τα 200 χρόνια από την Επανάσταση, είχε οδηγήσει σε αναβολή του συνεδρίου υπό το πρόσχημα της «πανδημίας».

Το πρωτοσέλιδο του Ιουνίου που αποκάλυπτε τα σχέδια της κ. Αγγελοπούλου

Υπενθυμίζεται ότι οι πλέον οργισμένες αντιδράσεις είχαν προέλθει από τον πρόεδρο του Συλλόγου Απανταχού Σουλιωτών Δημήτρη Μπότσαρη, που έκανε λόγο για μια «απαράδεκτη και ασεβή πράξη τόσο προς τις επετειακές γιορτές των 200 χρόνων από το ’21 όσο και προς τους πεσόντες Hπειρώτες ήρωες».


Τονίζεται, μάλιστα, εμφατικά ότι το συνέδριο -το οποίο διοργανώνουν ο Δήμος Ιωαννιτών, το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και το Ινστιτούτο Ιστορικών Ερευνών του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών- πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Επιτροπής για τους εορτασμούς των 200 ετών από την Επανάσταση. Γεγονός που ανατρέπει όλες τις αιτιάσεις που είχαν διατυπωθεί από πλευράς Δήμου Ιωαννίνων για ένα «επιστημονικό συνέδριο» που δεν έχει ως σκοπό να… δοξάσει τον Αλή Πασά αλλά να… αναφερθεί στην «εποχή του».

Το πρόγραμμα του συνεδρίου είναι αποκαλυπτικό: «Κι έφκιανε κάστρα, χαντάκια, κούλιες τριγύρ δια φύλαξες…»: «Τεχνικά έργα την περίοδο του Αλή Πασά των Ιωαννίνων», «Τα Γιάννενα και ο Αλή Πασάς», «Όψεις διακυβέρνησης του Αλή Πασά», «Η παρουσία του Αλή Πασά στη Θεσσαλία και η εδραίωση της πολιτικής και οικονομικής κυριαρχίας του», «Αλβανοί γαιοκτήμονες στη Θεσσαλία στον μακρύ 19ο αιώνα: η περίπτωση του Αλή Πασά», «Η γλώσσα… κόκαλα τσακίζει: σχέσεις ισχύος και υποτέλειας μέσα από τα έγγραφα του αρχείου Αλή πασά των Ιωαννίνων».
Καμία αναφορά στα εγκλήματά του κατά των Σουλιωτών

Με το πρόγραμμα, δε, των ομιλιών να είναι δημοσιευμένο, επιβεβαιώνονται αυτοί που προέβλεπαν ότι τα φώτα της δημοσιότητας δεν θα πέσουν στα εγκλήματα του Αλή Πασά κατά των Σουλιωτών, των χριστιανών, αλλά θα γίνει μια προσπάθεια να προβληθεί ως ένας «εκσυγχρονιστής» ηγέτης της εποχής του, που έκανε «έργα» και είχε οργανώσει μια «πολυπολιτισμική κοινωνία» που λειτουργούσε εύρυθμα.

Αυτό ακριβώς δηλαδή που αναρωτιόταν ο κ. Μπότσαρης όταν σημείωνε στην επιστολή του πώς ο Αλή Πασάς ήταν αυτός που… έσφαξε τους πρόκριτους στο Χόρμοβο και 600 άτομα στο Γαρδίκι το 1812, όπως έσφαξε και τους κατοίκους της ηρωικής Χειμάρας το 1805 μέσα στις εκκλησίες, ανήμερα το Πάσχα, όπως έκοψε στα τέσσερα τον αγωνιστή παπα-Θύμιο Βλαχάβα και κρέμασε τα κομμάτια του στην πόλη, όπως σκότωσε τον Κατσαντώνη, σπάζοντάς του όλα τα κόκαλα στο αμόνι, όπως έπνιξε την κυρα-Φροσύνη στη Λίμνη των Ιωαννίνων και είχε προβεί σε σωρεία άλλων δολοφονιών και θηριωδίες κάθε είδους, καθώς και αποτρόπαιες πράξεις βασανισμού, εξανδραποδισμού, λεηλασίες και φρικαλεότητες!

«Άραγε όλα αυτά θα αποσιωπηθούν σε αυτό συνέδριο ή θα εμφανιστούν ως “παράπλευρες απώλειες” από τη δράση μιας “εξαιρετικής προσωπικότητας”, που πρέπει, με πόνο ψυχής αλλά και μεγάλη αγανάκτηση, να ξαναθυμηθούν οι Ηπειρώτες» αναρωτιόταν.

Είναι σαφές ότι το ερώτημα που πριν από κάποιους μήνες απευθύναμε μπορεί να αναδιατυπωθεί αυτούσιο: «Μας τελείωσαν οι Έλληνες ήρωες και είπαμε να εορτάσουμε τον Αλή Πασά; Ή απλά έχουν τέτοιο πάθος να αποδομήσουν την ταυτότητα των Ελλήνων επαναστατών του 1821 και ως εκ τούτου του ελληνικού έθνους, ρίχνοντας τα “φώτα” σε προσωπικότητες σαν και αυτή του διορισμένου από την Υψηλή Πύλη πασά των Ιωαννίνων, για να εξυπηρετήσουν τις ιδεοληψίες τους;»

πηγη


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ 


Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειαπόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους  και δεν δεσμεύουν καθ οιοδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.




ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΠΑΝΤΟΥ - ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ H ΑΝAΡΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ BLOG H SITES &

ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕTIKEΣ ΟΜΑΔΕΣ facebook


ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΑΝΔΩΡΟΣ:2665300856


         

SACRED ELLANIA TEXTS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


ΔΗΜΟΦΙΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ