ΤΑ ΑΞΙΑΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ - Αξίες είναι οι ιδιότητες οι οποίες όσο περισσότερο αναδεικνύονται από το άνθρωπο τόσο περισσότερο τον τοποθετούν στην μεσότητα - 1.ΛΟΓΙΚΗ είναι το μέσον το οποίο οδηγεί στην νόηση η οποία αποδέχεται το ορθόν και τo υπαρκτόν αποκλειστικά μόνο μέσω της αποδεικτικής διεργασίας 2.ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ η οποία θέτει τον άνθρωπο σε απεριόριστη και διαρκή Δυνατότητα δυναμικής, και πρωτίστως βουληματικής πορείας προς την αναζήτηση και εφαρμογή από μέρους του αρχών με την μεγαλύτερη κατά το δυνατόν νομοτελειακή προσέγγιση 3.ΑΡΕΤΗ είναι γνωσιακή υπεροχή η οποία αποτυπώνεται σε όλες τις εκδηλώσεις και αποφάσεις, χωρίς το ίδιον όφελος ή η έπαρση να είναι το κίνητρο 4.ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ως μέσον για την απόδοση διανεμητικά , διορθωτικά ή και με αμοιβαιότητα του δικαίου 5.ΙΣΟΤΗΣ είναι η επακριβώς παροχή ίσων ευκαιριών προς όλους τους πολίτες χωρίς καμία διάκριση , η αξιοποίηση των ευκαιριών όμως εξαρτάται απο τόν καθένα πολίτη ξεχωριστά 6.ΑΦΘΟΝΙΑ είναι η επάρκεια παροχής υλικών και πνευματικών αγαθών καθώς και ευκαιριών προς όλους τους πολίτες ως απαραίτητη προϋπόθεση για την αποφυγή φθόνου 7.ΑΛΗΘΕΙΑ είναι η έξοδος από την οντολογική λήθη και η ταύτιση της νοητικής λειτουργίας με το υπαρκτό 8.ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ είναι οτιδήποτε διαπερνώντας μέσα από τις αισθήσεις μας καλύπτει την ευαισθησία που έχουμε έμφυτη μέσα μας 9.ΑΡΜΟΝΙΑ η σύγκλιση, η αρμογή , η σύνδεση διαφορετικών , ή αντιθέτων σε ένα σύνολο με ευρυθμία, ορθή αναλογία και τέλεια συναρμογή 10.ΑΝΔΡΕΙΑ «Ανδρεία εστί έξις ψυχής ακίνητος υπό φόβου, επιστήμη των κατά πόλεμον πραγμάτων, θάρσος πολεμικόν, εγκράτεια ψυχής προς τα φοβερά και δεινά, τόλμη υπηρετική φρονήσεως, ευθαρσία επί θανάτου προσδοκίας, έξις διαφυλακτική λογισμών ορθών εν κινδύνοις» 11.ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ η πορεία και ο τελικός προορισμός της πορείας του ανθρώπου όταν ταυτίζονται με τον λόγο( σκοπό ) της ύπαρξης του 12.ΓΝΩΘΙ ΣΕΑΥΤΟΝ Η αυτογνωσία μας για το ποιοι είμαστε από που προερχόμαστε σε ποιό σχέδιο εντασσόμαστε και ποιο προορισμό έχουμε.

Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2022

ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ - ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΑΡΓΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ

 


Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΛΟΣΚΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ‘’Ε.ΣΥ.-ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ’’ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΗΝ Α’ ΑΘΗΝΩΝ, ΑΝΑΛΥΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΔΙΕΞΑΓΕΤΑΙ Η ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.

 ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ Ή ΚΑΙ ΜΑΥΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣ, ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΗ ΣΗΜΕΡΑ ΦΥΣΙΚΗ ΠΗΓΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ.

 ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ ΟΜΩΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ; ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΡΥΞΗ ΤΟΥ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ ΩΣ ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ; ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΔΙΝΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΛΟΣΚΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ‘’ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΜΥΛΩΝΑ.




ΔΕΙΤΕ ΤΟ Β' ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ:

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΛΟΣΚΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ‘’ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ’’ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΑΘΗΝΩΝ, ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ’’ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΜΥΛΩΝΑ.

 Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΛΟΣΚΑΣ ΕΞΗΓΕΙ ΠΩΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΕΩΣ ΤΟΥΣ ΛΙΑΝΙΚΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΕΛΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ. ΕΚΠΛΗΞΗ ΔΕ, ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΩΣ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΚΥΜΑΙΝΟΝΤΑΙ  ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ 60-70% ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΦΟΡΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΦΟΡΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΩΝΤΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΝΩΝΥΜΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ.

ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΑΛΓΗΣΙΑΣ Η ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Η ΟΠΟΙΑ ΜΕΘΟΔΕΥΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ  ΕΝΔΗΜΙΑ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ.


 



ΠΛΟΣΚΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Α’ ΑΘΗΝΩΝ  

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ : plofaf@gmail.com -694 523 3237



 ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ






ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΠΑΝΤΟΥ - ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ H ΑΝAΡΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ BLOG H SITES &

ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕTIKEΣ ΟΜΑΔΕΣ facebook


ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΑΝΔΩΡΟΣ:2665300856


         

SACRED ELLANIA TEXTS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


ΔΗΜΟΦΙΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ