Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΟΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΙΑΚΕΛΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ “Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ” ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟ ΔΕΛΛΙΟ ΣΤΟ ΑΡΓΩ WEB TV. ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΟΙ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΚΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΟΣΟ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΛΙΑΚΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΧΩΡΟ. ΑΥΤΟ ΟΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΙΔΙΩΤΗΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΛΛΟΙΩΣΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ TΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΔΙΑΤΑΡΑΣΣΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΟΙΚΟΤΟΠΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΖΩΝΤΑΝΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΕΚΕΙ ΕΙΤΕ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΛΙΑ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ. ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ, ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΝΑ ΤΕΙΘΕΝΤΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΗ ΟΤΑΝ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΘΕΣΜΟΙ. ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ, ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΑΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ ΔΟΣΟΛΗΨΙΩΝ ΚΑΙ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΙΔΙΩΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΘΕ ΕΝΝΟΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΗΣ. ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ Η ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΣΥΣΤΑΘΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΕ ΑΞΙΕΣ, ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
21.0 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
21.1. Το γήινο περιβάλλον λειτουργεί κάτω από συνθήκες νομοτέλειας οι οποίες αποδίδουν στα ανθρώπινα όντα έναν τεράστιο σεβασμό που δίνει τη δυνατότητα στο ανθρώπινο γένος να διαβιώνει στις πιο άριστες συνθήκες. Ότι είναι χρήσιμο στον άνθρωπο παρέχεται σε πλήρη αφθονία. Το νερό, το οξυγόνο, οι καρποί της γης μας, τα πολύτιμα στοιχεία που βρίσκονται μέσα στην γη μας, η κάλυψη των αναγκών σε ενέργεια, η κάλυψη της αισθητικής προσφέρονται αφειδώς από το περιβάλλον μας.
21.2. Είναι αυτονόητο εφόσον το αντιλαμβανόμαστε να τρέφουμε και να εκδηλώνουμε με πλήρη αμοιβαιότητα τον σεβασμό μας προς το περιβάλλον μας. Ο απόλυτος σεβασμός προς το περιβάλλον μας αρχίζει με την επαφή που χρειάζεται ο άνθρωπος να έχει με αυτό. Οι περιγραφές της γραμματείας μας είναι ότι οι άνθρωποι ήταν στο παρελθόν σε μεγάλη επαφή μαζί του σεβόμενοι τα θεία δώρα. Όταν διάβαιναν ποταμό έπρεπε πρώτα να καθαριστούν και το διάβαιναν πάντα καθαροί.
21.3. Τα μνημεία που μας άφησαν είναι απόλυτα προσαρμοσμένα στο περιβάλλον της φύσης. Όπως οι μυκηναϊκοί τάφοι, οι πυραμίδες, οι ναοί και οι κατοικίες.
21.4. Η Ελλήνων Πολιτεία θα αποδίδει το σεβασμό της προς το περιβάλλον με την αρμόζουσα επαφή του ανθρώπου με αυτό. Στις σύγχρονες συνθήκες ότι κατασκευάζεται και δημιουργείται θα γίνεται με απόλυτο σεβασμό προς το περιβάλλον.
21.5. Οι οικισμοί θα είναι προσαρμοσμένοι και με σεβασμό στο περιβάλλον με όλα τα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της περιοχής.
21.6. Απώτερος σκοπός είναι η σταδιακή αποσυμφόρηση των αστικών κέντρων και η ενδυνάμωση της περιφέρειας καταργώντας σχεδόν την διαβίωση του ανθρώπου σε μεγαλουπόλεις με φυλακές ψυχών και σωμάτων.
21.7. Ο άνθρωπος θα ξαναμάθει να αντιλαμβάνεται το περιβάλλον του, τι υπάρχει γύρω του, τι συμβαίνει γύρω του, τα συμπαντικά δρώμενα και θα συμμετέχει σε αυτά σαν αναπόσπαστο τμήμα τους.
21.8. Η ενέργεια έχει δοθεί στους ανθρώπους ως θείο δώρο και θα πρέπει να ενσωματώνεται στη δομή της πολιτειακής δράσης με αποδοτικούς πρωτοποριακούς τρόπους.
21.9. Η ενέργεια θα παύσει να είναι στοιχείο εκμετάλλευσης και πλουτισμού των επικυρίαρχων και θα παρασχεθούν από την Ελλήνων Πολιτεία προς τους πολίτες ενέργειες απόλυτα συμβατές με το περιβάλλον σε τιμές που να αντιπροσωπεύουν μόνο το κόστος των εγκαταστάσεων διανομής.
21.10. Όπως επίσης και το νερό ως θείο δώρο θα διανέμεται στους πολίτες μόνο με το κόστος διαχείρισης και μεταφοράς του (συντήρηση δικτύου διανομής).
21.11. Σε αυτό το περιβάλλον ο άνθρωπος θα τρέφεται μόνο με τους αυθεντικούς καρπούς της γης που έχουν δοθεί γι’ αυτόν και όχι μεταλλαγμένα, τροποποιημένα, κακοποιημένα με χημικές διαδικασίες τρόφιμα και παράγωγα τροφίμων.
21.12. Σεβασμός στο περιβάλλον σημαίνει την απόλυτη ταύτιση του ανθρώπου με το περιβάλλον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου