ΤΑ ΑΞΙΑΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ - Αξίες είναι οι ιδιότητες οι οποίες όσο περισσότερο αναδεικνύονται από το άνθρωπο τόσο περισσότερο τον τοποθετούν στην μεσότητα - 1.ΛΟΓΙΚΗ είναι το μέσον το οποίο οδηγεί στην νόηση η οποία αποδέχεται το ορθόν και τo υπαρκτόν αποκλειστικά μόνο μέσω της αποδεικτικής διεργασίας 2.ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ η οποία θέτει τον άνθρωπο σε απεριόριστη και διαρκή Δυνατότητα δυναμικής, και πρωτίστως βουληματικής πορείας προς την αναζήτηση και εφαρμογή από μέρους του αρχών με την μεγαλύτερη κατά το δυνατόν νομοτελειακή προσέγγιση 3.ΑΡΕΤΗ είναι γνωσιακή υπεροχή η οποία αποτυπώνεται σε όλες τις εκδηλώσεις και αποφάσεις, χωρίς το ίδιον όφελος ή η έπαρση να είναι το κίνητρο 4.ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ως μέσον για την απόδοση διανεμητικά , διορθωτικά ή και με αμοιβαιότητα του δικαίου 5.ΙΣΟΤΗΣ είναι η επακριβώς παροχή ίσων ευκαιριών προς όλους τους πολίτες χωρίς καμία διάκριση , η αξιοποίηση των ευκαιριών όμως εξαρτάται απο τόν καθένα πολίτη ξεχωριστά 6.ΑΦΘΟΝΙΑ είναι η επάρκεια παροχής υλικών και πνευματικών αγαθών καθώς και ευκαιριών προς όλους τους πολίτες ως απαραίτητη προϋπόθεση για την αποφυγή φθόνου 7.ΑΛΗΘΕΙΑ είναι η έξοδος από την οντολογική λήθη και η ταύτιση της νοητικής λειτουργίας με το υπαρκτό 8.ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ είναι οτιδήποτε διαπερνώντας μέσα από τις αισθήσεις μας καλύπτει την ευαισθησία που έχουμε έμφυτη μέσα μας 9.ΑΡΜΟΝΙΑ η σύγκλιση, η αρμογή , η σύνδεση διαφορετικών , ή αντιθέτων σε ένα σύνολο με ευρυθμία, ορθή αναλογία και τέλεια συναρμογή 10.ΑΝΔΡΕΙΑ «Ανδρεία εστί έξις ψυχής ακίνητος υπό φόβου, επιστήμη των κατά πόλεμον πραγμάτων, θάρσος πολεμικόν, εγκράτεια ψυχής προς τα φοβερά και δεινά, τόλμη υπηρετική φρονήσεως, ευθαρσία επί θανάτου προσδοκίας, έξις διαφυλακτική λογισμών ορθών εν κινδύνοις» 11.ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ η πορεία και ο τελικός προορισμός της πορείας του ανθρώπου όταν ταυτίζονται με τον λόγο( σκοπό ) της ύπαρξης του 12.ΓΝΩΘΙ ΣΕΑΥΤΟΝ Η αυτογνωσία μας για το ποιοι είμαστε από που προερχόμαστε σε ποιό σχέδιο εντασσόμαστε και ποιο προορισμό έχουμε.

Δευτέρα 21 Μαρτίου 2022

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΦΘΕΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ

 



Η ΠΑΝΙΕΡΗ ΘΕΙΑ ΥΠΕΡΙΔΙΟΤΗΤΑ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ  ΤΗΣ 9 ΕΝΝΕΑ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ.  ΣΤΗΝ ΠΑΝΙΕΡΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΟΥ ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ, ΔΙΑΘΕΤΕΙ 3 ΤΡΙΑ ΕΨΗΛΛΟΝ, ΟΠΩΣ: 
Ε Λ Ε  Φ Θ Ε Ρ Ι Α 
ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ  3 ΤΡΕΙΣ ΟΛΟΤΗΤΕΣ ΠΑΝΙΕΡΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΘΕΙΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ  3 ΤΡΙΩΝ ΕΠΙΠΕΔΩΝ, ΟΠΟΥ 3 ΤΡΙΑΔΙΚΑ ΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ  ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΥΠΕΡΙΔΙΟΤΗΤΑΣ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ, ΟΠΟΥ ΔΟΜΕΙ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΝΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΜΕ ΕΛΕΦΘΕΡΕΣ ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ  ΣΤΗΝ ΕΛΕΦΘΕΡΗ ΙΣΟΔΥΝΑΜΙΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ,  ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΕΦΘΕΡΗ 9 ΕΝΝΕΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΣ. 
ΟΠΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ,  ΕΛΕΦΘΕΡΑ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΕΦΘΕΡΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ  ΚΑΙ ΟΛΟΙ, ΟΛΑ, ΤΑ ΠΑΝΤΑ,  ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΦΘΕΡΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΒΙΟ,  ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΧΑΡΑΧΘΗΚΕ, ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΛΕΦΘΕΡΑ, ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΛΕΦΘΕΡΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ 9 ΕΝΝΕΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ. 
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ  ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΦΘΕΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ. ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ Ή ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ  ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ ΤΟΥ.  ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΜΟΡΦΗ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΦΘΕΡΗ ΕΛΛΑΝΙΑ 9 ΕΝΝΕΑ ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΟΥ  Ε Λ Ε  Φ Θ Ε Ρ Ι Α 
ΤΟ ΚΟΣΜΟΣΥΜΒΟΛΟ Φ ΦΙ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΦΩΣ, ΟΠΟΥ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΦΩΣ ΕΧΕΙ ΑΠΕΙΡΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ, ΟΠΟΥ Η ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΛΕΦΘΕΡΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΦΩΣ
ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΩΣ.  ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΥΡΩ ΣΟΥ, ΜΕΣΑ ΣΟΥ, ΕΞΩ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑΣ,  ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΦΩΣ.  
ΣΤΗΝ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΟΥ  Ε Λ Ε  Φ Θ Ε Ρ Ι Α  ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟ Λ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΝΙΕΡΗ ΚΟΣΜΟΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΟΛΩΝ, ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ. 
(ΜΕΛΕΗΣΤΕ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΛΑΜΔΑ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΜΕΣΟΤΗΤΑ)



ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΟΥ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΟΣΜΟΣΥΜΒΟΛΟ Θ ΘΗΤΑ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΟΥ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ. ΤΟ ΘΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΙ Η ΕΣΤΙΑ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΟΥ, ΕΧΟΝΤΑΣ 2 ΔΥΟ ΖΕΥΓΗ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΕΤΡΑΔΑΣ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΚΟΣΜΟΣΥΜΒΟΛΩΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΘΗΤΑ ΤΟ ΠΑΝΙΕΡΟ ΘΗΤΑ ΑΡΧΙΚΩΣ, ΕΙΝΑΙ Η ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΣΤΙΑΣ 
ΑΠΕΙΡΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΙΕΡΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ Ο   ΚΑΘΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ    +  ΤΗΝ ΕΛΕΦΘΕΡΗ ΙΣΟΤΗΤΑ ΙΣΟΔΥΝΑΜΙΑΣ ΤΩΝ 4 ΤΕΣΣΑΡΩΝ  ΣΗΜΕΙΩΝ 
«ΑΡΧΩΝ» 
ΠΟΥ ΣΥΣΤΗΝΕΤΑΙ Η ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΑΡΧΙΚΗ ΑΡΧΗ  ΤΗΣ ΔΟΜΗΣ ΚΑΙ ΔΟΜΗΣΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ.ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑΣ, ΤΟ ΘΗΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΛΙΚΗ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑΣ.  ΟΠΟΥ Η ΙΔΙΑ Η ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΘΗΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΛΙΚΗ ΕΣΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΘΕΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑΣ. ΟΠΟΥ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Η ΙΔΙΑ Η ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΕΛΕΦΘΕΡΗ, ΑΠΟΛΥΤΑ ΓΕΩΜΕΤΡΗΜΕΝΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΟΛΙΚΟ ΣΦΑΙΡΙΚΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΡΩΝ ΤΗΣ. ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ, ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΟΛΙΚΗ ΑΠΟΛΥΤΗ  ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΛΕΦΘΕΡΑ. 
ΑΡΑ, Η ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΩΝ ,  ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΩΝ  ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΟΛΙΚΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΑ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΛΙΚΟ ΠΑΡΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΩΝ.
Η ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΑΡΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΩΣ, ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΑΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ. 
Η ΠΑΝΙΕΡΗ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ ΠΡΟΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΙΝ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΕΝΟΥ ΠΑΡΩΝ. 
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΛΑΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΣΟ ΠΑΛΑΙΑ ΟΣΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΝΕΡΟ. ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΥΠΕΡΝΟΗΜΩΝ ΑΛΧΗΜΕΙΑ  ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ Η ΙΔΙΑ Η ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑΣ! 

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ 
ΟΙ ΟΛΟΤΗΤΕΣ ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ ΙΣΟΔΥΝΑΜΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑΣ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ





αω ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ




ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΠΑΝΤΟΥ - ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ H ΑΝAΡΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ BLOG H SITES &

ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕTIKEΣ ΟΜΑΔΕΣ facebook


ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΑΝΔΩΡΟΣ:2665300856


         

SACRED ELLANIA TEXTS




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


ΔΗΜΟΦΙΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ