ΤΑ ΑΞΙΑΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ - Αξίες είναι οι ιδιότητες οι οποίες όσο περισσότερο αναδεικνύονται από το άνθρωπο τόσο περισσότερο τον τοποθετούν στην μεσότητα - 1.ΛΟΓΙΚΗ είναι το μέσον το οποίο οδηγεί στην νόηση η οποία αποδέχεται το ορθόν και τo υπαρκτόν αποκλειστικά μόνο μέσω της αποδεικτικής διεργασίας 2.ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ η οποία θέτει τον άνθρωπο σε απεριόριστη και διαρκή Δυνατότητα δυναμικής, και πρωτίστως βουληματικής πορείας προς την αναζήτηση και εφαρμογή από μέρους του αρχών με την μεγαλύτερη κατά το δυνατόν νομοτελειακή προσέγγιση 3.ΑΡΕΤΗ είναι γνωσιακή υπεροχή η οποία αποτυπώνεται σε όλες τις εκδηλώσεις και αποφάσεις, χωρίς το ίδιον όφελος ή η έπαρση να είναι το κίνητρο 4.ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ως μέσον για την απόδοση διανεμητικά , διορθωτικά ή και με αμοιβαιότητα του δικαίου 5.ΙΣΟΤΗΣ είναι η επακριβώς παροχή ίσων ευκαιριών προς όλους τους πολίτες χωρίς καμία διάκριση , η αξιοποίηση των ευκαιριών όμως εξαρτάται απο τόν καθένα πολίτη ξεχωριστά 6.ΑΦΘΟΝΙΑ είναι η επάρκεια παροχής υλικών και πνευματικών αγαθών καθώς και ευκαιριών προς όλους τους πολίτες ως απαραίτητη προϋπόθεση για την αποφυγή φθόνου 7.ΑΛΗΘΕΙΑ είναι η έξοδος από την οντολογική λήθη και η ταύτιση της νοητικής λειτουργίας με το υπαρκτό 8.ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ είναι οτιδήποτε διαπερνώντας μέσα από τις αισθήσεις μας καλύπτει την ευαισθησία που έχουμε έμφυτη μέσα μας 9.ΑΡΜΟΝΙΑ η σύγκλιση, η αρμογή , η σύνδεση διαφορετικών , ή αντιθέτων σε ένα σύνολο με ευρυθμία, ορθή αναλογία και τέλεια συναρμογή 10.ΑΝΔΡΕΙΑ «Ανδρεία εστί έξις ψυχής ακίνητος υπό φόβου, επιστήμη των κατά πόλεμον πραγμάτων, θάρσος πολεμικόν, εγκράτεια ψυχής προς τα φοβερά και δεινά, τόλμη υπηρετική φρονήσεως, ευθαρσία επί θανάτου προσδοκίας, έξις διαφυλακτική λογισμών ορθών εν κινδύνοις» 11.ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ η πορεία και ο τελικός προορισμός της πορείας του ανθρώπου όταν ταυτίζονται με τον λόγο( σκοπό ) της ύπαρξης του 12.ΓΝΩΘΙ ΣΕΑΥΤΟΝ Η αυτογνωσία μας για το ποιοι είμαστε από που προερχόμαστε σε ποιό σχέδιο εντασσόμαστε και ποιο προορισμό έχουμε.

Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2023

Κυβερνητικός θίασος με sold out παραστάσεις…


Αμέσως κάνουμε συνειρμό με μια θεατρική σκηνή. Το θέατρο είναι μια προσφιλέστατη διέξοδος για το κοινό, που επιθυμεί μια έξοδο για ψυχαγωγία. Αναλύοντας την λέξη ψυχαγωγία, μπορούμε να φθάσουμε πολύ μακριά, αλλά ας περιοριστούμε σήμερα σ’ έναν πολυπληθή θίασο, που για εκατοντάδες χρόνια δίνει συνεχείς παραστάσεις, με ένα και μόνον θέμα. Οι ηθοποιοί - υποκριτές ( κι εδώ η συζήτηση θα μας πάρει πολύ ) εναλλάσσονται διαχρονικά και βιολογικά, αλλά πάντα με την ίδια επιτυχία.

Αναφέρομαι στον θίασο που ονομάζεται Ελληνικό Κοινοβούλιο και εμφανίζεται πάντα σε συγκεκριμένο παλκοσένικο.

Σαφώς και αντιλαμβάνεστε τι εννοώ και οπωσδήποτε θα έχετε γνώση περί του θιάσου και η γνώμη σας ,όποια και αν είναι, θεωρείται βαρύνουσα και από μένα σεβαστή. Αυτός ο θίασος, λοιπόν, έχει επιλέξει ένα έργο, στο οποίο μετά από τις απαραίτητες πρόβες και αξιολογήσεις, ένα εναλλασσόμενο πλήθος συμμετέχει και εκτελεί νούμερα, προς τέρψη του φιλοθεάμονος κοινού. Σκηνοθέτες διαλέγουν τα σκηνικά βάσει σεναρίων που προέρχονται από «άγνωστους» συγγράφεις. Οι ατάκες έχουν την τιμητική τους και ξεσηκώνουν το κοινό. Από το προσωπικό θα επιλεγούν οι ηθοποιοί που για το έργο και τον χρόνο παρουσίασης «τραβούν»  και φέρνουν κόσμο στο ταμείο.

Το έργο βέβαια, πάντα είναι το ίδιο, ενίοτε το μοτίβο αλλάζει, αλλά το ζουμί είναι ότι η όλη διαδικασία συμβαίνει διότι εμείς οι θεατές, με την άγνοια των πραγμάτων που μας δέρνει, χρειαζόμαστε αυτήν την παράσταση, μήπως και αναγνωρίσουμε την αξία τους. Θεωρητικά και πρακτικά ο θίασος εμφανίζεται ως μέσον δικής μας αποκλειστικά επιμόρφωσης, σεμινάριο ευπειθείας και ευγνωμοσύνης, ευκαιρία για τους πολίτες αναγνώρισης ευγενών σκοπών. Οι συμμετέχοντες στον θίασο, συγγραφείς, ηθοποιοί, τεχνικοί κλπ., για την εκτέλεση του έργου, συμβολικά αμείβονται, διότι η ιδιοσυγκρασία και συνειδητοποίηση που τους διακατέχει, δεν επιτρέπει υπερβάσεις και παρεκτροπές.

Εδώ βλέπουμε την επιβράβευση της ηθικής, ανιδιοτέλειας, την απέραντη προσφορά προς τον άνθρωπο, την αυστηρή απονομή δικαιοσύνης και γενικά μετάδοσης στο κοινό διδαγμάτων σεμνού βίου. Σπανιότατα παρουσιάζονται ηθοποιοί που αρνούνται να εκτελέσουν μέρος της σκηνής του έργου και αυτοί ως παραδειγματισμό, για τα χρηστά ήθη, τιμωρούνται με απομάκρυνση - απόλυση. Ο θίασος βρίσκει πρόθυμους αντικαταστάτες, οι παραστάσεις συνεχίζονται με επιτυχία και τα εισιτήρια είναι sold out.

Περάστε κόσμε!! Μην σπρώχνεστε!! Οι παραστάσεις θα συνεχίζονται εσαεί!!

Υ.Γ. Τώρα και διαδικτυακά!!

Χρήστος Κράγιας


ΠΗΓΗ




ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΠΑΝΤΟΥ - ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ H ΑΝAΡΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ BLOG H SITES &

ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕTIKEΣ ΟΜΑΔΕΣ facebook


ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΑΝΔΩΡΟΣ:2665300856


         

SACRED ELLANIA TEXTS

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


ΔΗΜΟΦΙΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ